Bizim degerimizde 16 cikmistk hastaneye yattik 1 günde 12 ye düştü sonra tekrar kontrole gittik geme 16 ya yükselmis o gün gwne kadkk hastanwde 11 e düştü 2 gün sonrasina kontrok verdi tekrardan 15 cıktı değerimiz gene doktorumuz 10. Gün den sonra korkulacak bisey olmadığını söyledi hastanehe yatmamiza gerek yok dedi hala gözlerinde be yüzü biraz sarı zamanla geçecek diyor