Maideee canım çok geçmiş olsun Allah acil şifa versin hiç ağlama bizde geçirdik ben de çok ağlamıştım hala üstümde kaldı o dönemlerin etkisi o yüzden söylüyorum sen iyi ol bebeğin senle aynı duyguları hissediyor çünkü hemen hemen her bebekte oluyor ve geçiyor unutma bunu sakın geçici birşey kalıcı değil Allah beterinden korusun 1 2 gün kalır çıkar üzme lütfen kendini sen toparlan Annesi Bebeğinin sana çok ihtiyacı var 🥰🥰 Sen iyi ol ki bebekte iyi olsun bol sütün olsun üzülmek hersey etkiliyor çünkü