Kubra966 şuana dek 2 rota 2 bexero 2 nimenrix olduk. Ayın 13 ünde bi bexero daha var. İlerleyen sürede bi nimenrix daha. 2650 TL aşı tutmuş. 13 ünde olana da 525 TL verdik. Üstüne ekle işte 🙄 çocuk sağlığını para ile almaya çalışıyoruz. Biz yaptırdık yaptıramayanların Rabbim yardımcısı olsun