Oznurunannesi evet canım herşeyi yaptım ettim diyorlar ama en gerekli aşıları ücretli yapıyorlar herkesin gücü yetmiyor ki yaptırsın biz yaptırdık çok şükür kızıma hediye takılan paralar vardı doğduğunda Allah razı olsun böyle günlerde işime yaradı, rabbim hepimizin yardımcısı olsun🤲🏻