Kubra966 kızım için ilk dozunu olduk bugün oğlumdayken 200 lü bir rakamlardaydı, eczanedi 367 tl deyince istemesizce ne 367 tlmi dedim, bunun bir de ikinci dozu var rabbim hepimizin yardımcısı olsun🤲🏻
Mevaninannesi21 Kubra966 iyi zam gelmemiş canım biz olalı bi 4-5 ay oluyor her dk zam geliyor malum buna da şükür 😀
Gunesay Kubra966 kızımın son doz nimenrix aşısını olduk ve tam 345 tl ödedik. Bir aşının tam doz aşılanması nerdeyse bin tl yi buluyor. 😕
Cansunare Selinglr ayy çok fena oo 😳500 küsuratlı demişti veznedeki kadın şükür daha gelmedik o kısma rota virüs 2.doz yapılacak bu ay 🙈
Deletedmom5284 Mevaninannesi21 nimenrix 370 küsür falan bexsero 550 tl 3 doz bexsero 1 doz nimenrix olcak kızım 😂
Selinglr Cansunare tukendik valla 4 doz bide muayne paraları yol paraları derken her gidişte 1binlik olup geliyorduk😂🙄