Bebekbaylar Alpbeybi kaç defada yaririliyo benim bir yatirildi ve nekadar aldiniz ayıptır sormasi 2.defayatacakmi onu bekliyorum
Honey_mom Ggercn benim de ödeme aşamasında diyordu gittim pttye sordum yatmıştı. ama ödeme aşamasında yazınca yattı demek olmuyor bizde baştan beri yazıyordu öyle kaç kere de gidip sorduğumda yatmamış diyordu ama sonunda yattıydı🤣
Ggercn Honey_mom ya doğum yapar yapmaz yatsa keşke . Sonuçta ihtiyacımız oluyor çalışmıyoruz . Ama bunada şükür diyelim 😂
Honey_mom Ggercn aynenvallaha başta zorlanıyor insan sonradan toparlanıyor ancak ama hiç yoktan iyidir 🤣🤣 Babalara da yatıyor bu arada bişeyler eşiminki erken cıktıydı kıskanıyordum🤭
N2020- Ggercn yok hesap numarası tanımlayın bir gün sonra yatıyor benimki yattı rapor bitiminden 10 gün sonra hemen yattı
kukuleta Bebekbaylar dogum raporu parası 2 defa yatıyo birisi dogum öncesi raporu parası digeri dogum sonrası raporu parası. İlki 3300 tl felandı ikincisi 6400 felandı gecen sene
Alpbeybi Bebekbaylar alacağınız rakam maaşınıza göre hesaplanıyor. Benimki 3 ayrı seferde yattı, bunu işyerinizin muhasebecisi belirliyor sanırım
Bebekbaylar kukuleta benim 2018de 1 kere aldim 1 yillik calisandim 4.300 kusur aldim Şimdi 2018den beri çalışan im 4100 küsür yatti umarim 2.yatar
Bebekbaylar kukuleta çocuk 600 yatması gerekirken 505 tl yatirdilar :( 170i aradim 144 u ara dediler orayi aradim 183u ara dediler orayi aradim alo 144 hattina hosgeldiniz diyo 160 i ara dediler 160i aradim 170 i ara dediler napim başladığım noktadayim
kukuleta Bebekbaylar sizinki cocuk parası onu bilmiyorum ben 300 ilk cocuk parası alcaktım sonra cekerim dedim cok zaman gecti geri iade olmus şimdi gidip form doldurcam alabilmek için
Denizinannesi52 Ggercn pttye gidemiyorsanız e devletten ptt kurum ödemelerine bakın yattıysa orda görülür