Ggercn
2 hafta önce aldım ben PTT ye yatıyor ama herhangi bir aksilik oluştuysa ve siz tekrar başvurursanız onlar hesabınıza yatırıyor. Şöyle ki izniniz bitmişse ve hala para yatmadıysa SGK ile görüşün benim yatmamıştı araştırdık ve hastanenin raporları sisteme girmediğini öğrendik neyseki sorun halledildi ve hemen yattı