Herkes aynı şeyi söylüyor ama biride demiyor ki bunun sebebi ne? Bunun sebebini sorgulamaya başladığımız gün kurtuluşumuz olacak ama olur mu öyle şey bilmiyorum.. ne de olsa market raflarımız dolu çok şükür, ya boş olsalardı?? Ayrıca herkesin elinde telefon , en önemlisini söylemedim eskiden buzdolabı bile yoktu hey gidi günler hey bunlar çok iyi günlerimiz 🙂