Bu akşam mecburi alışverişe çıktık artik market alışverişine cikmaktan korkar olduk hersey okadar zamlanmişki 200 lira yeter dedigimiz alışveriş sepetine 600 tl verdik kiyma tavuk deterjan şeker kuru baklagil yok inanirmisiniz tek aldigimiz lux yiyecek buskivi labne peyniri bide eti gong eskiden alirdik çeşit çeşit 300 anca tutardı eskiden dediğim 1,2 yil öncesi bile değil eve donerken öyle bi gözlerim doldu iyi kötü alabiliyoruz hamd olsun Rabbim herkesib yardımcısı olsun alamalayanlara bol bol versin inşallah geçim cok zorlaşıyor git gide halimiz ne olacak benmi karamsar düşünüyorum bilmiyorum öyle bi paylaşmak istedim içim şişti düşünmekten 🤕