Üstelik bu sıkıntı sadece gıda mı? Ben gezmeyi alışveriş yapmayıda çok severdim. Şükür durumum var. Ama dışarda 3-5 dolar olan bir kazağa 150 tl vermek zoruma gidiyor gerçekten. Almak istemiyorum. Alışverişten soğudum. Çalışırken h&m mango zara bershka hep buralardan alışveriş yapardım ama şimdi lüks bu markalar. Çok üzülüyorum. Bir mağazaya gitmek birşey almak artık lüks bir yaşam. Alamıyormuyuz alıyoruz ama nasıl? Daha kalitesiz, kredi kartıyla yarını düşünürek.