momlifetime 10 günden sonra çok rahatlarsın kuzum. Ben ‘ölüyorum, atın beni camdan’ kafasındaydım. 😅 Ben bile 10. günümde tamamen kendi işlerimi kendim görür oldum. Seninle aynı şekilde sağ tarafım çok daha ağrılıydı, doktoruma sormuştum; ‘Asıl dikiş düğümün sağ tarafta, o yüzden ağrı daha fazla olur’ demişti. Muhtemelen senin de öyle canım. Geçmiş olsun ☺️