momlifetime canım bende 25 gün önce oldum spinal sezeryan ve bu 3. Sezeryanim dikişin sağ tarafında olan ağrı doktor dikişin sonuna kalın bir bağ atıyor fıtık olmasın diye orası geç iyileşiyor, normal ağrıların da bi y güne geçer ve işine gücüne bakarsın canım yeterki ağrı kesici ilaçlarını ve antibiyotigi düzenli kullan, günde r defa ağrı kesici iç ağrıları baya alıyor ben şu anda bütün işimi tek başına görüyorum çok şükür biraz sabır canım çok geçmiş olsun ☺️