momlifetime sen hareket ettikce gececek canim orayi dusunmeden hareket etmen gerek.Aciyacak korkusuyla degilde.Birde mutlaka korse tak.Ben 4.gunumde korse taktim.Iyiki de taktim.Agrilarim hafifledi kendime geldim.Desteksiz kendi yemegimi bile hazirliyordum.Cunku karninin ici bos haraket ettikce agri yapiyor.Eczaneden cırtlı korse diye geciyor.Ilk basta fazla sıkma zamanla kendin sıkmak isteyeceksin.Ben tuvalete giderken bile takiyordum.Birtek uyuyacagim uzancagim zaman cikardim.15 gunde masAllahim vardi.Ayrica bu ikinci dogumum.Ilkinde bilmiyordum cok korkuyordum keske onda da bu kadar cesaretli olup taksaydim.Birde bebek şifadir.Onu her kucagina aldiginda ayakta gezdiginde bir tek aklin onu dusunecegi icin agrin hafifler.Bebisinle ilgilen bol bol sutun olsun.