Egesem Ferhunde plastik kokusunu parfüm le bastırmaya çalışmışlar öyle kokuyordu hiç sağlıklı gelmedi sızdırma pişik yapmadı ama sağlıksız Bi bez belli pedleri bile plastik gibiydi Bi paket kullandım Bi daha kullanmadım minies öneririm hem uygun hem temiz
Talhaninannesi YDM ben bu beze geçmeden önce molfix kullandım koku aşağı yukarı aynı ben pek bi fark görmedim açıkçası
YDM Talhaninannesi Molfix bu kadar değildi bende kullandım prima da kullandım bi sleepy denemedim büyük bezlerden. A101 bezine göre biminki iyi
Annisss Deryatpzglu ay arkasının dolmasını beklemiyosunuz demi gerçekten arkası cisle dolmaz ki bide zaten onu bile dolsa çocuk benimde icinde nasıl rahat ediyor diyorum ben
Yasemink Hcrakin canım a101 bende kullandım ama parfüm varmış minies kullanıyorum hem daha iyi parfüm yok ve a101 göre daha hesapli
Sezenaksukarademir Ferhunde ben migrosun bezini kullanıyorum minies. 25 TL ve çok güzel sızdırma koku yapmıyor. Deneyebilirsiniz.
Nilikra Ferhunde emin ol berbat. 1 saat demedi sızdırması görümcem aldı diye kullanayim dedim 1 tane aldık gerisi çöp
Buketasell Ferhunde evet hem pahali hemde hi ise yaramaz hala yarim paket duruyo kime versrm diye dusunuyorum
Derinn Ferhunde bende en iyisi molfix zaten çok memnundum bide mühendisin oğlu var instgramda oda içeriğini incelemiş onaylamıştı doğruluğunu şimdi daha çok içim rahat bi şekilde kullanıyorum 🎈😃