Nasıl 101 in bezi naylon ya harika bi bez oğlum doğduğundan beri onu kullanıyorum 5 aylık şuan veee bi kere bile pişik olmadıı o kadar çok insan kullanmaya başlamış ki reklamını bile yapmaya gerek duymuşlar ,,,oğlum 17 günlükken yoğun bakımda yatmıştı hemşirelere bebeğin ıslak mendilini ve bezini veriyoduk hemşire molfix ve prima getirenleri değiştir git dedi çocuklar antibiyotik kullandığı için pişik yara yapıyomuş o bezler onların asit oranı yüksekmiş bende annemi dinleyip soffia almıştım hemşireye verdim bu olur mu dedim olur tabi bu çok iyi geliyo burdaki bebeklere normaldee de bunu alın bence dedi.. bence o ikisi çok pahalı ve boşa para veriyosunuzz nacizane fikrm bu