Hcrakin @Yasemink#13734meraklanma gayet iyi araştırdım.ben memnunum isteyen kullanır isteyen kullanmaz
Zynphlvn Bende bimin bezini aldım çok pişik yaptı sonra Sleepye geçtim çokta memnunum. Bu arada 3 beden bimin bezini kullanan varsa bana yazabilirmi elimde bir sürü var göndereyim 🤗
Assel Ferhunde Migros sun al bezin çök iyi süper isim ### MİNİES 60 ad var 24lira idrar kaçırmaz kokusu da hoş yeni doğan kızıma kullanıyorum ben bütün marka kullandım 101 marketin bile .... Migros ta durdum
YDM Assel Bende beğendim miniesi biminki de güzel kokusu çok kötü . Keşke Başta tanissaydim minies ile
Kumsallina Ferhunde ben onu kulnyorum basta nasıl alırsa öyle giden her bez aynı işlevi göryo sonuca 27 liramı ne gayet de iyi bnce
MuhammedAmine Ferhunde arkadaşım kullanıyor denemek için aldım çok kötü bir bez kokuyor çişi tutmuyor büyük tuvaleti taşırıyor ve pişik yapıyor . Goon premium soft kullanıyorum 42 adet 28.90 toptancıdan alıyorum inanılmaz güzel bir bez
fatima Ferhunde lastik gibi kokuyor arkadaşa katılıyorum ama bende kullanıyorum çünkü saatlerce kalmıyor bez poposunda.. 5. numarası 32 adet 28 tl.
Deletedmom0900 Ferhunde çok kötü hem sızdırdı hemde acaip koku yaptı. Aldığım gibi duruyo kısacası iğrenç bi bez.