deniz_s bi yerde suyu sürekli kaynatmak içindeki mineral kalıntısını artırıyo diyo okumuştum su buharlaştıkça o yüzden aynı suyu sürekli kaynatmayın,bende hazır suyu kaynatıp hazır ediyorum mama yapıcam zaman biraz ısıtıyorum ama bazen de olmuyo direk hazır suyu ısıtıyorum,e bebekte ki çocuk sularını da aldım ama normal sudan başka bi şey yazmıyo içinde yani sadece suluk ağzı var içinde o yüzden çocuk suyu deniyo galiba ama kaynatılmış soğumuş çocuk suları da varmış e bebekte görmedim ama