Fenty rica ederim. 20 haziran 2020 tarihinde esentepe hastanesinde yatan ismini bilmediğim bi erkekbebek su içirildiği için yoğun bakımda yatıyordu ve nöbet geçiriyorsu sanırım böbrek yetmezliği de bunu tetiklemişti herkesin kendi tercihi kendi şansı gerçi sağlık işi de şansa bırakılmaz ama isteyen istediğini içirsin isterse kola içirsin