deniz_s ek gıdayla birlikte su vermeye başladım. Öncesinde doktorum su verme dedi. Hala susuz kalmasın diyenler var şaşıyorum. Anne sütünde yüzde 80 su var. Kaynatma meselesinde canım, doktorum sizin içtiğiniz hazır sulardan verin kaynatmayın dedi. Ben de öyle yapıyorum. Kendisi profösördü.