Su verip vermek annenin kendi tercihidir. Suyun kati suretle sakıncası yok . Tokluk hissi yarattığından verilmemesi yada az verilmesi öneriliyor . Benim bebeğim de 5 aylık hep su verdim yazın sıcakların da verdim . Hala hazır suyu kaynatıyorum canım bir süre daha böyle devam ederim . Senin için sürekli zor oluyorsa termos yap ben öyle yapıyorum . Sabah kaynatıyorum akşama , akşamdan sabaha kadar kullanıyoruz 🎀