Ysm2019 doktor da aynısını söyledi pazartesi tekrar aynı işlemi yapmak gerekebilir dedi ama hiç uyuşturmadı bide enfeksiyon belli bir yerde varsa akmaya devam ederse ameliyathanede orayı bulup temizlemek lazım dedi temiz tutuyorum elimden geldiğince ama hep bezin altı illa pisleniyor çok zor ya şimdi size cevap verirken ateşi yine yükseldi 39 derece şurup verdim soğuk kompres uyguluyorum