Arafinannesi teşekkür ederim güzel düşünceniz için gece ateşi yükseldi çok huzursuzdu şimdi daha iyi sürekli kucağımda yürümeye korkuyor düşer diye yarası kapanmış biraz şişlik var ilaçları kullanıyoruz ağrısı biraz daha iyi anneme geldik ben sadece kızımla ilgileniyorum iyi oldu burda olmak yarın tekrar gidicez bakalım ne olacak