thebeautyqueen gulistannn123 Oyy sizin bebişiniz de küçükmüş. İnşallah tez zamanda toparlar annesi.🙏🏻
Zara58 thebeautyqueen makina aldık canım biz günde 3 kere verdim düzenli bir şekilde.. yeni yeni topluyor bebeğim. İsalde oldu onuda bi tamamen bitirebilseydi yavrum
thebeautyqueen Zara58 Nasıl bir salgındır bu ya minicik evlatlarımızı vuruyor😔 Çok geçmiş olsun canım Rabbim şifa versin.🙏🏻
Eciss thebeautyqueen dün akşam bizde öyleydik ve uyanıyor öksürükten diye daha çok sinir oluyor ağlıyor ayağına zeytinyağ sarımsak karışımı yaptım evde hava veriyoruz çok şükür toparlamaya başladı
thebeautyqueen VMS Götürdüm hemen ciğerleri dinleyerek ciğerler temiz dendi ama benim için hala hiç rahat değil,korkuyorum.😔
thebeautyqueen Balannesiiiiii Sürekli serum fizyolojik ve aspiratörle açıyorum ama dediğiniz gibi uykuları hiç verimli değil. 😔 O öksürdükçe ciğerim parçalanıyor.
thebeautyqueen Esmerim_5 Çok geçmiş olsun canım götürdüm prospana devam etmemi söyleyerek eve gönderdiler. 😔
Gnsl thebeautyqueen Damla verdiler mi canim. Bizde de burunda tıkanıklık oluyor arada. 2 3 gündür damla kullanıyorum.
thebeautyqueen Guest123 Ventolin ilacını ve serum fizyolojiği ne kadar döküyorsunuz? Bir de bebeğiniz kaç aylıktı? Rabbim şifa versin iniallah. 🙏🏻
Guest123 thebeautyqueen serum fizyolojik 2-2,5 ml, ventolin plastik kapsülün yarısını şırıngayla çekip koydum.geç kalmamışımdır umarım cevap için.
Guest123 thebeautyqueen 3.5 aylık bebeğim. Bizim sadece öksürük ve hırıltı vardı. 3 günde toparladı şu an iyiyiz çok şükür. İnşallah sizinki de toparlamıştır. Nasıl durumu?
Eciss thebeautyqueen yani ayağına sürdüğümüz için bir sakınca ypk benimde bebeğim bugün tam 3 aylık akşam sürdüm ayağına çorabını giydim yatırdım