Benimki de 3.5 aylik, hirilti burun tikanikligi ile basladi hen doktora sordum oksururse getir dedi. Gece uykusunda oksurunce ertesi gun hemen goturdum bronsiolit degil ama bogazi kizarik geniz akintisi var dedi. Serum fizyolojik ile bosaltiyorduk ama birkac kez arkaya dogru yapin serumu yutsun dedi oyle yaptik. Ihlamur icirin 3 cay kasigi dedi. 3 gun sonra hirilti ve oksuruk gecti, sadece biraz burnu akiyor. Mevsim gecisinde bircok cocukta varmis maalesef. Tam olarak ne zaman gecer ben de bekliyorum