Guest123 thebeautyqueen serum fizyolojik 2-2,5 ml, ventolin plastik kapsülün yarısını şırıngayla çekip koydum.geç kalmamışımdır umarım cevap için.
Guest123 thebeautyqueen 3.5 aylık bebeğim. Bizim sadece öksürük ve hırıltı vardı. 3 günde toparladı şu an iyiyiz çok şükür. İnşallah sizinki de toparlamıştır. Nasıl durumu?
thebeautyqueen Guest123 Öksürüğü ve hapşırığı geçti balgamımız var sadece onu da atabilirsek çok iyi olacak 🙏🏻 Çok sevindim iyi olmasına,Rabbim hiçbir çocuğa hastalık vermesin çok zor. 🙏🏻