gunes03
Boğazı tutmaktan başka yolu yokkk..
Kilom 60 hedefim 53. Boğazımı tutsam kolayca kilo veririm ama yeme atakları geçiriyorum resmen. Peş peşe yiyorum desem yeridir. Akşam yemeğinden sonra kahvenin yanına çikolatam muhakkak var, sonra çay içiyorum çayın yanına kek, bisküvi, gofret vs. sonra süt içiyorum yanına fındık,ceviz, badem falan yiyorum. Onlar bittikten sonra yatana kadar dolaptan peynir falan tırtıklıyorum ya da elime hangi meyve geçerse ayaküstü onu yiyorum. Buaralar tadelleye taktım her akşam bir tane tadelle götürüyorum.
Yani bir tek semerim kalıyor yemediğim, birgün bulursam onu da yicem 😁🙈