gunes03 herkesin bünyesi farklıdır bu diyeti yapın diye yazmıyorum öncelikle belirteyim 🥰 sütüm kesilmeden önce emziren anne diyeti yapıyordum (sütüm çok azdı belki güzel beslenirsem artar diye düşünerek) normal diyetlere göre kaloriliydi ama onunla da bi kaç kilo vermiştim sonra diyetisyene konuştum sütüm iyice kesildi o da bana uygun liste yazdı tabi ben kahvaltıda biraz oynama yaptım. Klasik diyet kahvaltı yazmıştı ama ben bir bardak ayran bir muz ile kahvaltı yapıyordum. Ara öğün 10 badem bir bardak laktozsuz süt veya 5 fındık 2 kare bitter çikolata Türk kahvesi. Akşam 4 yemek kaşığı yoğurt üzerine çörek otu veya bol yeşil salata. Sebze yemeği ise 4-6 kaşık suyu yenmicek taneleri çatalla seçilcek bir dilim tam buğday ekmeği ile veya et yemeği ise yeşil salata yencek yanında. Diyetisyene gitmeden de mis gibi verilir kilo ama ben biri beni denetlemedikçe veremiyorum😂 bu arada 73ten 63e düştüm 3 ayda.