Derininannesiiiiii ya ilk evlendiğimizde boğasım geliyordu , doktora da gitti düzelmedi . Hamileliğimn son aylarına doğru odaları ayırdık çarpmasın karnıma diye , e bebek olduktan sonra zaten 1 gram uykum var onu da horlama sesi dinleyerek heba edemem yani ayrı odalarda yatıyoruz eşim de ben de şikayetçi değiliz😬