Bekirtalhammmm Kız sürekli onla uğraşacağına bir hafta 10 gün bakarım geçer rahat ederim 😂 Hatta sabah dedim akşam böyle Bi post vardı sana orda giydirdim elimde kalıcaksın Bi gün dedim ben gidiyim KBB den randevu alayım en kısa zamanda bu iş sakata gidiyor diyor.
Şaka bir yana bizimki ciddi ciddi ameliyatı düşünüyor bebekten sonra özellikle suçluluk hissediyormuş. (ben önemli değilim yani bak bak bak😜) Burnunu küçükken kırmış şekil bozukluğu var büyük ihtimalle ondan 🤷🏻♀️