bikerem thetkc yillardir bana da diyorlar ama üşümüyor,bi de ben de daralmayi sevmedigimden sanirim,hic giydirmem. Okulda bile arkadaşlari icine tayt vs giyiyor ben sadece okul alti giydirirdim
Seymaay thetkc ev soğuk maalesef bide ayağını tutacağım derken eşofmanını kaldırıyor bacakları açıyor hep o yüzden üşütmesinden korkuyorum :)
thetkc Seymaay Ben ikisinde de bebeklikten daha ince giydirirdim.. Öyle alıştılar.. Ne uyurken ne evde giymezler çorap, dışarı çıkarken bile bazen istemezler o derece 🙈🤣 Ama her annenin bakımı, tercihi farklı tabi o yüzden size de saygı duyarım 🍀🥰
Ebruli101 Seymaay oğlum 28 aylık geceleri hiç giydirmedim hep de sıcacıktı ayakları ☺️ yazin da evde giydirmedim zaten sevmiyor çıkarıyor ayağından çorapları Bişey de diyemiyorum çünkü bende sevmiyorum evde pek misafir vs gelmedikçe giymem 😂
Yamanikomm Seymaay gece yatarken corap onerilmiyor diye ben giydirmiyom valla uyku tulumunun patiklerini geciriyorum
thetkc bikerem Ben artık dediklerini duymamayı tercih ediyorum 🙈🤣 Bende giymem sevmem öyle , eşimde sevmez.. Misafirliğe gittiğimizde çocuklar çıkarıp getirirler bana 🙈🤣 Üşüselerdi anlardık yani bence de 🙈🥰