Ebruli101 Morusevenanne Canim oğlum tulum sevmedi bizimle uyuduğu için de yün yorganla yatıyoruz zaten gayet sıcak oluyor ayakları , tulum giydirirsen ayaklarını ört battaniyeyle Üşümez merak etme
Bebegimm1 Seymaay corapli pijama alin hem sıkmiyor hemde rahat oluyor disarda giydirmek icinse 2 beden buyuk kulotlu corap alirsiniz
Alyameltem Ebruli101 evet normal çorap giydiremediğim için evimiz de soğuk bende kan dolaşımına sorun olmaması için külotlu çorap giydiriyorum tıpkı patikli pijama gibi oluyor zaten 2 yaş aldığım için yoksa ayaklar sabaha kadar buz kesilir 🥰
Nesrincente Seymaay külotlu corap giydiriyorm ben ve hosuma gıttı sıcacık oluyo bacakları bıraz buyuk alın dar olmucak sekılde hem cıkartamıyorda hasta olmasından ıyıdır bence