[silindi] bilmiyorum ama arkadaş grubunda korkak yani pek oynamıyo hatta hiç oynamıyo yani hep tek oldumu rahat oluyo o da yaşıtı biri varsa tedirginse pek oyun da oynamıyo durmuyo yani ortamda ağlıyo bunu anlatmak istedim peki otizm şüphesi tek konuşmaması için yazılır mı kağıda bazı sözleri tekrar tekrar ilişkisiz ortamlarda söyleme konşmasında akranlarının gerisinde otistik sepektrum bozuklukları gösterdiği için otizm yönünden değerlendirilmesi diye yazmış hemşire bana da dediği atipik otizm de olabilir bi götür baktır konşmaması normal değil dedi ama saydıklarımın hepsini kullanıyo kelime olarak hani konşma değil sadece cümle kuramıyo