GUBILIK bence bir sıkıntı yok gibi duruyor ama doktora götürün erkenden hiç ertelemeye gelmiyo bu konular. Ebeye sinirlenmeyin ne güzel ilgili davranmış otizmli dememiş şüphe yazmış sizde götürün içiniz rahatlasın anlıyorum annesiniz kimse çocuğuna yakıştıramaz ama tedavisi için dikkate alınmalı sinirlenmek ne size ne çocuğa faydası olmaz . Benim dayımın kızı 10 yaşında ve epilepsi ama hala tam olarak bulunamadı araştırılıyor konuşması çok gecikmişti hatta öyleki 4 5 yaşına geldi çocuk hiç ilrtişim kuramıyodu 1 yaşındaki bebek gibi tek tük kelimeler yarım yarım çokihmal ettiler kabul etmediler çok yanlış davranışlar sergilediler şimdi doktorlar epilepsi fiyormuş xamanında müdahale olsa brlki çok farklı şeyler olurdu nitekim çocuk çok geç kaldı okula bile gidemedi şuan özel eğitim alıyo ama hala konuşmalarını anlayamıyoruz sizi korkutmak için yazmıyorum ertelemeyin tedavi gerekiyorsa hemen olur belkide çözülcek bir durumdur çocuğunuzdan daha önemli değil hiçbişey .