minikASLANIM o kadar katılıyorum ki buna, kolik bir bebekti büyüdükçe asi bir çocuk oldu, TV hiç izketmezdim sadece telden çizgi film izlerdi arada ama o kadar asi bir çocuktu ki dışardan korkardı, başkalarından korkardı monotondu, 1.5 aydır tvyi telefonu her şeyi kapattım köye felan getirdim o kadar değişti ki çocuk resmen sosyallesti gerçekten pandemi mahvetti çocukları birde algıları TV vs çok kapatıyor.