Murat-nuray otizmin 3 kıstası var. İletişim yetersizligi , etkileşim sorunlari ve tekrarlayan davranışlardır . Siz de iletişim yani dilde gecikme var ama bu başka sebeplerden dei olabilir. Göz teması var yani etkileşim kuruyor. Yönerge alıyor. Sınırlı yinelenen / tekrarlayan bir davranışı da yok gibi. Otizmi düşündürecek net hi şey yok.
Arkadaşları ya da kardeşi ile oynar mı?
Oyuncaklar ile beklenilen oyunlar oynar mi?
Düzene bağımlılığı nasıl?