Splash-Splash-Love kapikulak03 Bizim full çalışıyor 1 aydır ama en kısıkta. Demek ki kışın ortasında bin gelir
kapikulak03 Splash-Splash-Love gerçekten öyle olacak bu kış çetin geçecek zaten Allah yardımcımız olsun
Deletedmom54554 kapikulak03 ben evde bile değildim annemlere gittim ve süpürgeyi hergün yada birgün arayla açarım ama İnan bu kadar etmez kesinlikle
kapikulak03 Deletedmom54554 tabi ki de etmez ya vergiler 2 katına çıkınca faturalar da 2 kat gelmeye başladı
GoGirl kapikulak03 ikiside yok valla cok utude yapmam her seyi utulemem yani..bi camasirla bulasik mak sık calisir
kapikulak03 gzm_42 doğalgaz daha gelmedi de elektirik 200 geldi şok yaşadım bugün normal de 140 üzeri olmuyordu
DurununAnnesi12 kapikulak03 300 geldi elektrik klima kullanmadık doğalgazımız yok tv makineler dışında kullandığımız elektrik eşyası yok su 60 tl civarı geliyor indirimli
Zhnce kapikulak03 son faturalar : elektrik 116 Su 14 Dogalgaz 40 Kış henüz gelmediği için dogalgaz fazla değil
kapikulak03 Zhnce nerdesin ki kış henüz gelmedi ben 1 aydır yakıyorum bakalım ne kadar gelecek fatura 😓
Deletedmom00881 kapikulak03 elektrik en son 160 geldi doğalgaz da acmadan önce 45 gelir en fazla bu hafta açtık bakalım ne kadar gelcek
gzm_42 kapikulak03 evet baya yüksek rakam bizimde 100 ü geçmez hiç ama bakalım bu ay nasıl gelecek Allah yardımcımız olsun