kapikulak03 Zhnce nerdesin ki kış henüz gelmedi ben 1 aydır yakıyorum bakalım ne kadar gelecek fatura 😓
Zhnce kapikulak03 elazig Daha iki gündür yağmur var ama evimiz henüz çok iyi Zaten sağ sol ev olduğu için kışında çok soğuk olmuyor Gecen sene bile maks 250 gelmişti dogalgaz
Duygusuz kapikulak03 dogalgaz 140 fazla acmamamıza ragmen. Kılın gecen sene 600 falan geliyordu ve bizşm evimiz dogru düzgün ısınmıyor. Üst kat ısı yalıtımı yok
gzm_42 kapikulak03 evet baya yüksek rakam bizimde 100 ü geçmez hiç ama bakalım bu ay nasıl gelecek Allah yardımcımız olsun
[silindi] kapikulak03 cocuk banyodan sonra odayı ufo ile işitiyorum yazin da 300 den aşağı gelmedi elektrik bu sene fena
Mirac_bbk kapikulak03 elektrik 100 ilk defa 120 altı geldi su 80 doğalgaz henüz gelmedi ama Oda net 300 gelir az yaktık