bikerem 1ana_2evlat bu gercekten mumkun mu ya,biz fabrika isletiyoruz sanki, anlamadim gitti. Sayac okuma bedeli 35 tl
1ana_2evlat bikerem Ama klima actigim ay mesela yazin en son 324 tl elektrik geldi canım. Ben elektrik indiriminden yararlaniyorum yarisi öyle gidiyor iyi oluyor bize. Birde semt ve şehirde fark ediyor inan
Merve-miray kapikulak03 Aynen valla. Elektrik nasıl bu kadar çok geliyor anlam veremiyorum. Hepsi haram olsun
kapikulak03 Deletedmom54554 bana 200 geldi ama günlük süpürge açıyorum çamaşır ve bulaşık makinası ama bunların hepsi geçen yılki rutinlerim 140 üzerine hiç çıkmazdı şok yaşadım faturayı görünce elektirik böyle geldiyse doğalgazı düşünmek bile istemiyorum 😓
Deletedmom54554 kapikulak03 ben evde bile değildim annemlere gittim ve süpürgeyi hergün yada birgün arayla açarım ama İnan bu kadar etmez kesinlikle
birtutamsac kapikulak03 kombi açık değil daha doğrusu ısınma sistemimiz merkezi yaklaşık 20 gün kadar da izindeydik evde periler kalmış olmalı ki elektrik 190₺ gelmiş 😒
birtutamsac kapikulak03 aynen öyle su faturası da 79 gelmiş, acaba evde olsaydık bu ay ne kadar gelirdi faturalar . Zam üstüne zam ne olacak böyle 🤷🏻♀️
kapikulak03 1ana_2evlat kesinlikle şehir fark ediyordur ama afaki paralar ödemeye başladık Allah sonumuzu hayretsin
Deleltedmom_69 kapikulak03 dogalgaz 182 gelmiş ara sira aksamlari açmıştım sabah kapatmıştım bu ay Allah bilir artik😂