bikerem kapikulak03 henuz dogalgaz yakmiyoruz,elektrik 285tl,su 175tl,İnternet 110tl,netfilx 40tl,4 cep telefonu farurasi 240tl, bu ay otomatik odeme tutari 850tl. Dogalgaz yok icinde
2bebelianne__ kapikulak03 ağustos ayında klima kullanıyorduk tüm gün eylülde de 10, 15 gün gündüzleri açtık mersinde yaşıyorum şuan klima kullanmıyoruz hava serinledi
Merveymn Elektrik 140tl. Doğalgaz 170tl. Su 70tl. Ev kredisi, 2telefon faturası, ev İnterneti, arabaya aylık 600tlbenzin, kredi kartı. Hooopp maaş bitti. Maaş yatıyor biz sadece borçları ödemek için aracı oluyoruz 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
Splash-Splash-Love kapikulak03 Fatura 1 hafta önce geldi 250 TL. Daha soğuklar tam gelmedi bile. Üstelik en düşük seviyede yanıyor. 😡
kapikulak03 Splash-Splash-Love ben doğalgazı çok merak ediyorum en düşükte yanıyor ama bir önceki faturamda en düşükte 3 gün yandı 70 gelmişti şuan 600 gelirse şaşırmam
[silindi] kapikulak03 cocuk banyodan sonra odayı ufo ile işitiyorum yazin da 300 den aşağı gelmedi elektrik bu sene fena
1ana_2evlat En son elektrik 74 tl geldi Su 40 küsurdu. Daha elektrik icin ısıtıcı vs kullanmadık bakalim
bikerem 1ana_2evlat bu gercekten mumkun mu ya,biz fabrika isletiyoruz sanki, anlamadim gitti. Sayac okuma bedeli 35 tl
Splash-Splash-Love kapikulak03 Bizim full çalışıyor 1 aydır ama en kısıkta. Demek ki kışın ortasında bin gelir
Merve-miray kapikulak03 Elektrik 90₺ Doğalgazda 26.5₺ geldi. 13 Kasım da felan göreceğiz doğalgazı 🙄 Kombiyi açtık çünkü