Ysmn-bdl benimde oğlum aynı şekilde 3 aylıkken emziği bıraktı elini emmeye başladı 4 aylık olucaz hala devam ediyor uyuyacağı zaman çok yapıyor yada uykusundan hafif uyanınca emip tekrar uyuyor herkes emdirme parmağını vs diyor ama ne yapabilirim küçücük çocuğa akışına bıraktım valla