Eyllece Ysmn-bdl aslinda elini degil agzini keşfediyor bence benm kizim 4 aylık oldu ne versek agzina götürüyorm bence eline has bir durum degil birakir ilerde mutlaka
canimoglumm7 Ysmn-bdl elini emmesi çok normal bir davranış. Oral dönemde ağıza götürme durumu her şeyi çok olağan. Tepki göstermeyin. Bırakın istediği gibi elini yesin emsin ☺️