Tugce çalışmaya başlayacağım, meme de uyuyup kalmasın diye emziği verdim.. Emzik olmazsa ben yokken çok yıpranacak.. Oğlum almamıştı hiç emziği.. Ama parmak emerek uyurdu.. Bilemiyorum, bıraktırmak da zor sonrasında.. Çok arada kalıyorum.. 22 Kasım işe dönmem gerekiyor, zaman daraldıkça stres oluyorum.. Bakacak abla ile şu an gayet uyumu gidiyorlar.. Ama her an anne var.. Ben yokken ne yapacak kızım bilemiyorum.