Derya_Kuzusu evet , hatta ilk bandaj açılınca doktor Minnak bir burnun oldu dedi sonra üzüldüm böyle mi kalacak dedim , şaka yapıyorum masajlarla inecek diyip belli masajlar gösterdi , düzenli olarak dediği şekilde yapınca bir süre sonra hem oturdu hem de indi o fazla kalkıklık. Doktorunuzun gösterdiği masajları kesinlikle yapın yoksa ucundaki ödem inmeyebilir. Bir arkadaşımın kaldı mesela