Bozzzzy merhaba , öncelikle hiç videoları izlemeyin 😬3 sene önce oldum 1 gece hastane de kaldım sonraki gün ağrı kesici bile kullanmadım . Alışıyorsunuz zaten ağızdan nefes almaya da yalnız 3 gün korkunç şekilde morluğum şişiliğim oldu . 4 . Gün tampon alınınaca resmen insana döndüm indi şişlikler. Merak ettiğinizi sorabilirsiniz belki şans işidir ama çok şükür sıkıntısız geçti benim