Günaydın kızlar 🙈
Ben hastaneye geldim. Şimdilik iyiyim heyecan yok ama hafiften boğazım acıyor. Bir de üşüyorum ne hikmetse. Normalde hiç üşümem.
Markete uğradım nescafe ile kiraz saplı çay aldım. Ödem için.
Ameliyat olanlar tavsiyeniz nedir başka?
Yanıma illiadin burun spreyi aldım. Doktor da birkaç ilaç reçete edecekmiş.
Eve gidince de bol bol ananas yerim diye düşündüm.