Aralık ayında 3 yaş bitecek kızımın, bende anlatayım kreşe gidiyor yarım gun, 8 de uyanış 9 da kreş de oluyor öğlen 13.30 da alıyorum. Öğle uykusu okul başlayınca bıraktırmak istedim ama akşam 6/7 gibi aşırı ağlama durumları olduğu için hazır değil henüz deyip uyutuyorum 2 gibi uyuyup 3/3.15 gibi kendim uyandırıyorum, poposun piş piş yaparak uyuyor gündüz de gece de, gece de en az 5 kez kalkar, susar, çişi gelir, burnu akar, beni öper, benimle yatmak ister vs vs, yemek konumuz son bir kaç aydır bozuk diyebilirim oncesinde hep iştahlı bir çocuktu,
boyle fıkır fıkır kıpır kıpır bir çocuktur asla oturamaz buzdolabının üzerine tırmanır, perdelere asılıp sallanır, kornişleri kırdı 🤦♀️🤦♀️Dün de yemek masasından atlayacağım derken ayağı burkuldu, sargılı şimdi ayağı allahtan kırık çıkık yok, yatağının çatısından sallanır bir değişik enerji bombası,
sürekli oyun ister boyama yapmayı özellikle ayrı bir seviyor sulu boya keçeli kalem bayılıyor saatlerce oynar, ama asla tek başına oyun kurup oynamaz hatta odasına bile geçmez diyebilirim, tv de Elif ve arkadaşlarını izliyoruz her gun yarım saat trt çocukta başka izlenmiyor bayılıyor ona da
Henüz rahatlık safhasında olduğumuzu düşünmüyorum, kızıma çoğunlukla tek bakıyorum eşim ayın 15 günü şehir dışında çalışıyor kızımla yalnız kalıyoruz bir şekilde idare ediyoruz. Hiç bir iş yapmasam akşama kadar ona 20 tane oyun kurayım ondan mutlusu olmaz ama WC ye bile gitsem kapımda bekler beni böyleyiz biz 🥰