Fenty Edaaaaa napıyoooonnn, 😀
Valla çokta 3 yaş üstü bebesi olan kalmadı gibi ya herkes ıkıncı yı doğurdu onun telaşında ya da biz eskidikk😀🙂
Ahmed Taha kendısı uyuyor zaten ama bu ara gece uykusu 11leri geçiyor su an yenı uyuyacak mesela öğlen de uyumadan duramıyor yanı hiç denemedim ama bır kaç kez senın hesap bugun geç kalktı aksam 9 da yatar diye düşündüğüm zamanlar 5 6 dan sonra uyuduğu dayanamadığı oldu zaten uykuya direnme gibi bir durumu da yok öğlenleri ama şu sıra gece uykusunda öyle pat diye dalıp uyumuyor hemen önceleri gibi.
Onun dışında sendrom olarak şu ara herşeye küsüyor küsme huyu başladı özellikle şu sıra yemek konusunda küsüyor illa sen yedir diyor ben yedirmiyorum ama kendı yemesi inan ki baya uzun suruyorr
Bir de kış geldi iyice yenı oyuncak kıtap felan alıyor musun ben Bayadır almadım olanlarla da çok oynamıyor zTen napcaz evde sürekli bilmiyorum.
Sorumlulukta çişini kendı yapıyor artık ellerini felan yıkıyor dişlerini firçalıyor, çayın yanına çekirdeği o götürüyor felan öyle 😀
Sizde durumlar nası 🙂