Fenty oğlum 30 aylık rahata erdim gibi gibi 🙃 ama zaten oğlum öyle aşırı yaramaz bir çocuk olmadı hiç bir zaman. Bu aralar hep yanında oturmamı istiyo. Oyunlar oynamamı istiyor her şeyi soruyor. Soruyor derken henüz konuşmuyor ama,
Öğle uykusunu bıraktı çoktan, sadece dışarıda olduğumuz otobüse Felan bindiğimizde 3, 4 gibi uyur veya çok erken kalkarsa.
Gece uyanmalarımızda pek kalmadı ama, yatağından kalkıp yanıma gelip yatmak istiyor sürekli uyuturkende ben yanına uzanıyorum zaten,yada kendisi sızıp kalıyor. Şimdi böyle ilerliyoruz 😅 biz