Heyecandorukta simdi şöyle doktor bebegine ilac yaziyor diyelim siz bunu okumadan arastirmadan direk bebeginize verirmisiniz sadece o doktora guvendiginiz icin.?burda cogu kisinin takipli doktoru vardir bende guvenirim fakat sorgularım neden derim? mesela hasta mi şu ilaci kullan dediginde soru sorarim ? Bilgi edinirim yani guveniyorum diye sorgulamadan etmeden ilaci bebegime asla vermem ki doktorlarda hata yapabiliyor.yine diyorum ilaclar gerektigi zamanda kullanilmali bunu cogu doktorda soyluyor asidan once ve sonra ilac kullanmayin asinin etkisi azaliyor deniliyor.en basit ornek verim burda ayni biri daha prof.doktora gittigini soylemisti ve yeni dogan bebegine doktoru bal ve inek sutu onerdigini yazmisti kadinda bunu hic sorgulamadan bebegine uygulamisti hic bir zman tek doktorla kalmamak gerekli 🌸