anneyimm82 Birşey olmaz ama bundan sonra ateşi olmadan vermemeye çalışın. Sonuç itibari ile bebeklerimizin vücudunun bazı şeylerle savaşması lazım ve savaşarak güçlenecekler. Aşı olduğunda 37.2 yi gördüğünüz zaman öncelikle, soyma işlemi yapın soyun bebeğinizi ve yattığı odayı biraz pencere açarak soğutun ve ılık bir duş aldırın. Hala ateşi düşmezse o zaman ilaç verin.